Simpsons Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Är det någon som spelar eller har spelat i något band?? Jag har spelat i 3...jag är trummis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Jag är basist i ett band. Vi spelar för det mesta metal. :D Redigerat 4 December 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Är med i ett just nu; Le Latsuy, är gitarrist. x_x Redigerat 4 December 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Herr Kaio:Försök att bli en lika bra basist som Steve Harris ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Slither: Hehe! Han är min idol kan ja säga. ;) Natsu: Sjunger ni nån japanska? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Kommer väll kanske att bli några låtar på japanska längre fram, iallafall om man ska tro på vad Zerp har sagt. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Men sjunger ni på engelska nu eller? Vi gör det. Vi har gjort en cover på wildest dream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Meh... Vi har inte precis börjat spela ännu. Kommer ta lite tid innan vi kan börja spela tillsammans. Men från start kommer Zerp säkert att sjunga på engelska. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Är Kasumi me er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Yup. XD I bandet är; Zerp - Sångare Kasumi och jag - gitarister Pen - Bas Henning - Trummor XD Sen är det osäkert om vi ska ha en sångare till. x_x Redigerat 5 December 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (redigerat) våran: Kricthy - Sångare Jinny (enda tjejen) och Bitzy - gitarister Jag - elbas Fero - Trummor Vi använder dom som artist namn så ni vet asså. Redigerat 6 December 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Klart man har band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.