Gäst alan.shalaji Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 kan nån ge mig ett tips för jag ska starta ett band me mina kompisar och vi har: jag-elgittar nick-bastrumma johan-gitar philip-gitar kan ni såga om det bara blir en massa brummel och krummel av det hela,om nått fattas eller vad det skulle låta som. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Skulle väll vara bra med en sångare om ni inte ska göra instrumental musik. X_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jag glömde att säga. jag,johan och philip sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 (redigerat) Meh... Då är det inte precis något jag kan komma med, som kan vara till någon hjälp. x_X Redigerat 9 December 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Yup. XD I bandet är; Zerp - Sångare Kasumi och jag - gitarister Pen - Bas Henning - Trummor XD Sen är det osäkert om vi ska ha en sångare till. x_x Om ni ska ha en till sångare så kan ni ju ha en som har "backround vocals" som Kirk Hammet i Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Hmm... Kanske, men jag tror nog att Zerp vill ha två sångare. x_X; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Lirar trummer i ett band. Appropå det så hade vi vår ca: sjätte konsert i måndags. Jag hade tappat rösten och hade feber, men annars gick det bra. Första felfria konserten. Förra tappade jag en av mina stockar under en låt... sk*t kul.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 öhhhm tja det enda som fattas alan.shalaji är vällan en sångare MEN NI HAR JU INGA TRUMMOR FÖR f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Va! inga trummor? Vad är det för band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 @Lunai Vi har ju bestämt att vi ska ha en sångare. Jag är med i Le Latsuy. Sångare. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Yup... Men jag skrev det där för ganska länge sedan. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Oh. >.> Aja, Le Latsuy rulezz! Vi kommer typ se ut some dom här (Tycker jag): http://img.photobucket.com/albums/v395/Zerpy-sama/MaliceMizer1.jpg Eller dom här: http://img.photobucket.com/albums/v395/Zerpy-sama/DirenGrey1.jpg ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.