Nirvana freak Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag spelar bas i ett band som heter D'strikers vi spelar Hårdrock/Grunge ( finns med på en skiva som heter Subarea som finns o köpa på Teendream tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jaa vi håller på med ett HipHop band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jaa vi håller på med ett HipHop band. Hur gör man på ett hip hop band då ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (CiR3 @ 03/01-2005 10:47:30) Jaa vi håller på med ett HipHop band. Hur gör man på ett hip hop band då ? :blink: Jag ska gissa en gång: äh.f*n jag kommer inte på nåt.går det verkligen att göra hiphop band? Jag menar, musiken är ju så dålig så hur kan man gilla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det är typ bára att skaffa en trummis och en rappare. och en studio/garage givetvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Skapandet av ett hip-hop band; Samla dina vänner och börja prata om tjejer, bilar och pengar. o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hiphop är inte bara för tjejer bilar och sånt njuuuubbb ska kanske planera ett med mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ska ni sjunga om hur coolt det är med pokemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (soad_man @ 01/01-2005 15:25:44) Är det någon som spelar eller har spelat i något band?? Jag har spelat i 3...jag är trummis :D jag är oxå trummis fast jag har bara gått i ett band och jag är fortfande med i bandet.hur länge har du gått i trummor?? Jag har spelat trummor i ca 7-8 år, men jag har bara gått på musikskola i typ 1, 5år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 En fråga till dom som har band Kör ni covers eller spelar ni egna låtar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag och Lunai skriver texterna till vårt band. Eller, ja. Rei(Kasumi) håller på med en text nu, vad jag förstår. Eller? Vårt band borde göra ett helt cover album med Jrock låtar, som ett tribute album för Jrock. ^^;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag är gitarrist ! Funderar på att starta solo karriär eller så blir jag med i typ Kizz :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.