Hoppa till innehåll

Lurade!


Gäst Zatothenorm

Rekommendera inlägg

Gäst Zatothenorm

Jag vill bara uppmärksamma att alla somtycker att det är nåt fel med: Lenin,Stalin,Pol-Pot,Mao tse-tung,Castro,Guevara,Kim ill Sung och Kim you ill och Saddamhar blivit lurade! :angry: :(

Dessa mäniskor har alla kämpat tappert för revulutionen! :rambo:

Saddam lät sig inspireras av dem! :kung:

Men om någon tycker att Bush ska ha en kula i huvet håller jag med! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

vad snackar du om

Vet du inte vilka dessa är, jo dom är stora revolutonära hjältar som på sistånde oshyldigt anklgats för massmord!!! :evil: :kung: :rambo:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars så är dom dom största diktatorerna i världens historia.

OCh om du kollar vad dom har gjort så är dom inte alls så "snälla"

 

Ta Saddam t ex han gasade ihjäl flera tusen kurder bara så där och du tycker att han är en "tapper kämpe"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Annars så är dom dom största diktatorerna i världens historia.

OCh om du kollar vad dom har gjort så är dom inte alls så "snälla"

 

Ta Saddam t ex han gasade ihjäl flera tusen kurder bara så där och du tycker att han är en "tapper kämpe"?

Jaa! Dom där barbarerna han gasade iäl va bara för att förhindra att dom skulle jöra uppror!

DET ÄR HITLER OCH MUSSOLINI SOM ÄR DOM STÖRSTA MASSMÖRDARNA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men bara för att dom tänkte göra uppror så är det ingen anledning att använda nervgas för att förhindra nåt sånt.

 

Har du inte hört vad som hände med dom som var emot honom?

En dag levde man som vanligt och nästa dag var man borta och man sågs aldrig mer.

 

Folk som har överlevt Saddams tortyr berättar hur hemskt det var och att alla som blev dödade dom slängdes i massgravar.

 

Han levde i rikedom från dom pengar han fått från oljan medans flera 100-tusen (troligtvis mer) levde i fattigdom

 

Och du tycjer att han är en bra snubbe?

Allt jag kan säga är att öppna ögonen och ta reda på lite verklig fakta och sen kan du komma och prata.

Redigerat av Schassen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...