Jimpa_93 Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Nej de e det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 0012 har gått på judo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Nej de e det inte. Va! Jag testa och läraren sa at det var gul som är före Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag går på karate Shotokan och jag har blåt bälte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Jag går i Taek Wondo har gult bälte, gick i jujitsu förut (Det suger tycker jag) Redigerat 19 Januari 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 vit med grönt streck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jag har gåt karate men jag minns inte vilket bälte jag hade jag tror det var orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Mic_93: isåfall var det not specielt med klubben eller så hörde du fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ska gradera mig till sommar... Har bara vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag har gått i Brottning det är typ samma grej som karate :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag har gått i karate. Funderar på att börja igen, men vet inte om det blir av... Gick i klubben Wadokai och deras graderingsordning är: Vit Gul Orange Grön Blå Brun Svart Själv har jag halvorange, men skulle ha haft halvgrön. Brukar bli sjuk på graderingar av någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag har gått i karate i 2 år, o har blåt bälte med röd sträck. Hos oss är bälterna: *Vitt *Orange ->Orange, rött sträck *Blåt ->Blåt, röd sträck *Gult ->gult, sträck *Grön ->sträck *Brunt ->sträck *svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.