Slasktratt Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Har någon fusk till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag kan två stycken. När du spelar så skriv in: silver Då får du 100 silver. Skriv in: metal Så får du 100 metall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Så lätta...Funkar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Grizzly-Päron, utmärkt, det blir bara lite jobbigt i längden. Jag har läst om ett som gör att man börjar med hur mycket Metall Och Silver man vill, te.x 100.000... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag säger att du ska lära dig C++ och sen så kan du ändra ganska mycket i spelet för det gjorde en kompis till mig och han blev as bra, men en C++ bok kan vara ganska dyr och han är en såndär som köper allt som har med det att göra så om du vill lära dig det så kan du köpa det annars så ska du hålla dig till vanliga hedeliga fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.