💬
Logga in
Fuska.se

Jag Drar

91 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag drar från fuska.se imoron därför att den dära Xroy snodde min 0012 han har bytt namn nu så jag gör glömt lösenordet hela tiden men den skickas inte till min [email protected] jag vet att jag registerade mig med den alla.Tro inte att Xroy är 0012 det är jag som är 0012 men han snodde min 0012 användare så bytte han namn till hakkuie sen till Xroy hans förra användare var Ruffy.D jag fattar inte hur han inte ens kan visa känslor jag fattar inte hur han kan göra sånt.

Och att jag inte får nån hjälp är jag besviken jag har vart medlem här nu i 2 år och jag får ingen hjälp alla.Respektera inte längre Xroy vad han än säger att det är strunt prat tro inte honom ni kan ställa frågor för mig och honom så får vi se beviset. Hej då alla ha det bra ! MVH/0012

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag kommer sakna dig.

Ha det kul på habbohotel.

6 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Skicka ett e-mail till [email protected], så får du nog mailet. Det gjorde jag förut. Säg din email address bara.

Nivå 0 · Nykomling

skicka ett pm till admin

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

skicka ett pm till admin

Admin sa att försök med glömt lösenord tills vidare ändas till fredag om det inte går ska han skicka ett nytt lösenord.

Jaha, Xroy sa till mig att han va 0012? :o

Nivå 0 · Nykomling

Alltså han är 0012´s användare

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Jaha, Xroy sa till mig att han va 0012? :o

Han driver med er kolla Orson vet själv att jag är 0012
Nivå 0 · Nykomling

smart att ge ut sitt lösen ;)

ha det bra, ses...

hej då då.. ;)

Jag drar från fuska.se imoron därför att den dära Xroy snodde min 0012 han har bytt namn nu så jag gör glömt lösenordet hela tiden men den skickas inte till min [email protected] jag vet att jag registerade mig med den alla.Tro inte att Xroy är 0012 det är jag som är 0012 men han snodde min 0012 användare så bytte han namn till hakkuie sen till Xroy hans förra användare var Ruffy.D jag fattar inte hur han inte ens kan visa känslor jag fattar inte hur han kan göra sånt.

Och att jag inte får nån hjälp är jag besviken jag har vart medlem här nu i 2 år och jag får ingen hjälp alla.Respektera inte längre Xroy vad han än säger att det är strunt prat tro inte honom ni kan ställa frågor för mig och honom så får vi se beviset. Hej då alla ha det bra ! MVH/0012

gör en ny acc och säg till admin att han ska tabort den gamla och ge den nya alla fuska mynt och sånt :D
Nivå 0 · Nykomling

Ändrat

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

???? Säg mig, har du bevis?

7 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

???? Säg mig, har du bevis?

Ja fråga mig frågor som 0012 vet till mig och till Xroy så ska vi se beviset ! #21 frågade frågór jag svarade rätt på alla
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Vem är den där Xroy då da?.. Det skulle jag bra gärna vilja veta.

Nivå 0 · Nykomling

Det undrar jag osså...första gången jag såg han varv han 6# elite fuskare (eller nåt)

0012: hade bra jag tror ändå att jag har dej på msn ;) :)

Ändå om jag saknar när några slutar vara på sidan, så va 0012 lite tycken mot många på forumet.. <_<

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

Har ni inte fattar han tog 0012 han bytte användarnamnet till hakkuie sen nu till Xroy hans huvud användare var den dära ruffy.D och hans msn är [email protected] i msn lurade han mig ! jag hoppas han inte spänderat mina 9000 poäng därför det ser ut som om han har köpt ett varningskort.

Senast ändrad:

8 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Vi kan inte veta alla som tar dina användare.. >.<.. Och varför ska man ha en annans användare på ett forum? Det blir jädrigt opersonligt.

Nivå 0 · Nykomling

Jädra onödigt. Det är bäst att inte gör min anvädare så rik, för då kanske någon vill sno den? Så kan man ju inte tänka! :angry:

Snack med tjuven, varför tog han din användare?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.