Hoppa till innehåll

Jag Drar


0010
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men vadå jag har satsat jätte mycket på min användare så snor nån den Jag trodde jag kunde lita på ruffy.d

Om du nu är 0012 så gillar du väl pokémon?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

I såna här situationer,(har hänt ofta), så vet man aldrig vem som man ska tro på. Alla säger så snällt o allvarligt, så man tror inte att den personen ljuger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Danne159 @ 10/12-2004 08:00:44)

Men vadå jag har satsat jätte mycket på min användare så snor nån den Jag trodde jag kunde lita på ruffy.d

Om du nu är 0012 så gillar du väl pokémon?

Ja pokemon är jätte bra jag är en riktig pokemon fans.Xroy så du vet så sa admin jag ska skicka mailet till [email protected] i e.posten jag registerade mig med så får jag tillbaka min användare så då kommer du bli hatad sen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(0010 @ 10/12-2004 12:52:06)
(Danne159 @ 10/12-2004 08:00:44)

Men vadå jag har satsat jätte mycket på min användare så snor nån den Jag trodde jag kunde lita på ruffy.d

Om du nu är 0012 så gillar du väl pokémon?

Ja pokemon är jätte bra jag är en riktig pokemon fans.Xroy så du vet så sa admin jag ska skicka mailet till [email protected] i e.posten jag registerade mig med så får jag tillbaka min användare så då kommer du bli hatad sen.

Han heter inte Xroy längre.. <_<

Han har bytt till 0012. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hallå 0010 är fejk har ni inte fattat det! jag är 0012 kan ni inte förstå det och jag har pratat med admin och han bryr sig inte endå. det är erat problem.

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...