Hoppa till innehåll

Jag Drar


0010
 Dela

Rekommendera inlägg

Men om det är så att 0010 säger att det här är han användare då borde du ju ha e-post adressen så du kan få tillbaka ditt lösenord den du rigistrera dig med ;)

Jag skulle byta e-post förut, då kom inte det mejlet direkt, så jag var tvungen att mejla [email protected] för att få aktiverings mejlet, det kanske är så med lösenorden oxå, att det går segt alltså. Varför kan inte admin bara kolla Ip addresserna?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är det jag säger kolla ip adresserna du Xroy.

 

 

Du vissar aldrig känslor du bara blocka mig på msn Orson och silver star tror mig i alla fall Silver star har märkt det och Xroy har snackat skit med Orson i alla pm han sa själv att jag inte talar så.

 

Xroy du är en oupfostrad barn som inte lärt sig att man inte snor andras saker din Tjuv !!!!!! :angry: Du svarar aldrig på mina frågor i pm därför du är feg !!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xroy det är för din egen skull att du ljuger om du var myndig och ljög skulle du bara till fängelse fattar du det !!!!!

 

 

Vi bytte ju habbo möbler mot 1000 Fm det gick men sen sa du vill du byta min andra användare Marskatta. Du sa jag fick ta över min flickväns habbo.Så sa jag ok så gav jag lösenordet så då sa han jag kommer med marskattas lösenordet han skrev det är Kollk90 så prövade jag så på direkten jag sa den fungera inte blockade han mig på msn i båda [email protected] och [email protected]. Admin tror mig jag har gett han som han gjorde nåt för mig förut men jag säger inte så då ska du muta admin och försöka lura mig igen.

 

Jag prövar var enda dag att göra glömt lösenord jag vet att jag registerade mig med [email protected] men den kommer aldrig.Så sa han pröva tills fredag om det inte funkar ska jag ge dig ett nytt lösenord.Sen Xroy du kommer ångra vad du gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men kolla vad han gjort med min press och den fina bannern som Orson gjorde till´mig jag var jätte nöjd med den så ska han förstöra alting :(

 

Asså Xroy om jag såg dig ute på gatan så skulle du bli misshandlad helt !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jo men kolla vad han gjort med min press och den fina bannern som Orson gjorde till´mig jag var jätte nöjd med den så ska han förstöra alting :(

 

Asså Xroy om jag såg dig ute på gatan så skulle du bli misshandlad helt !

O du skulle hamna i fängelse.. -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ne nu får det vell f*n mig räckaa det är jag som är 0012 och som f*n mig att ljuga är inte prisis bra du är så j*vla taskig. Men om det är så nu att du har pratat med admin så då kan han vell säga det själv i det här ämnet. FÖr eftersom jag har varit 0012 bara att jag har bytt användar namn så kan han bara inte skicka ett nytt lösenord till dig för du är en annan användare tex okejj jag skulle kunna ljuga om att nessen är min gubbe jag gör alt för att få den då kan ju inte admon bara ge ett nytt lösenord! det fattar man vell som helst.

 

Och det der med misshandlig Fuck off! det är personligt på hopp Anmäleer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ne nu får det vell f*n mig räckaa det är jag som är 0012 och som f*n mig att ljuga är inte prisis bra du är så j*vla taskig. Men om det är så nu att du har pratat med admin så då kan han vell säga det själv i det här ämnet. FÖr eftersom jag har varit 0012 bara att jag har bytt användar namn så kan han bara inte skicka ett nytt lösenord till dig för du är en annan användare tex okejj jag skulle kunna ljuga om att nessen är min gubbe jag gör alt för att få den då kan ju inte admon bara ge ett nytt lösenord! det fattar man vell som helst.

 

Och det der med misshandlig Fuck off! det är personligt på hopp Anmäleer...

Sluta svära.Jag ersänner och lovar jag ljuger inte som dig !Nån av här i den här tråden som vet mycket om 0012 innan tiden förändrades fråga mig och 0012 vad 0012 vet så ska vi se vem som svarar rätt på frågorna. Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...