xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Man kan inte säga att nån av spelen är bättre eftersom det är olika genrer. Båda är bäst i sin bäst genre Redigerat 27 Januari 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Man kan ju igentligen inte jämföra de två olika spelen.Halo 2 har dubbelt så mycket action och GTA: SA har så stor valmöjlighet på fordon(Halo 2 också) och en så stor frihetskänsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag vet inte vad jag ska säjja båda är ju bra :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag tycker att Halo 2 är bättre än San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Halo2 är mycket bättre. GTA SA kan man inte köra Live och det kommer inte till XBOX, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Halo e som sagt det bästa spelet genom tiderna: Och det äger lätt San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg