💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Ni Om Syskon?

35 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag har två syskon, vilket ändå är rätt okej, dom är lite äldre så, 18 & 23, inga problem :)

om man har så stora syskon gör det juh inget......

jag hatar verkligen min syrra.... jag tror inte på sånt skit som att man innerst inne älskar sina syskon.. eftersom jag inte gör det.... ni skulle inte palla en dag med min syrra sin e 16

Nivå 0 · Nykomling

Kom ihåg att era vänner är viktigare än ens familj. Vem har sagt att man måste gilla någon bara för att man är släkt. Jag tycker dock väldigt mycket om min brorsa.

Nivå 0 · Nykomling

Har syskon och jag tycker om det.

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

jag har syskon och det tycker jag e bra

11 Dec 2004

Kom ihåg att era vänner är viktigare än ens familj. Vem har sagt att man måste gilla någon bara för att man är släkt. Jag tycker dock väldigt mycket om min brorsa.

Dt e ju inte sant! <_< Vänner kan ju svika, inte familj. Iaf, inte min.
Nivå 0 · Nykomling
(Golden Star @ 11/12-2004 21:02:28)

Släkten kan lätt cracka ihop. Vänner består. Bara för man är släkt så behöver man inte ha några direkta band till varandra...

Så är det iaf för mej.

12 Dec 2004

Jag har en lillebror/hund. Tex man ger de sin halva godispåse så får man INGET tillbaka. <_<

13 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har en syrra som är 24 år. Hon bor fortfarande hemma och det ända hon gör är att gnälla dagarna i ända. Så pass på henne ;)

14 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

hatar min lillebror han e en STOR STOR STOR skvallerbyta :angry: :angry:

hate him!!!!!!!

men om nån slår han kan jag inte låta bli att skydda han :rolleyes: (bara jag får slå han) :rolleyes: :P

Nivå 0 · Nykomling
(Jellyfish @ 11/12-2004 22:08:48)

Släkten kan lätt cracka ihop. Vänner består. Bara för man är släkt så behöver man inte ha några direkta band till varandra...

Så är det iaf för mej.

familjen är viktigare än vännerna ens familj tycker ju om en även om man gör nåt dumt, Blod ÄR tjockare än vatten !!!!

Jag har syskon å jag tycker om det=))

Nivå 0 · Nykomling
(Guggo @ 14/12-2004 15:10:29)
(Jellyfish @ 11/12-2004 22:08:48)

Så är det iaf för mej.

familjen är viktigare än vännerna ens familj tycker ju om en även om man gör nåt dumt, Blod ÄR tjockare än vatten !!!!

Vänner gillar en för den man är... Om man gör nåt dumt får man ta konsekvenserna.

Om du gör nåt dumt inom familjen så fortsätter de gilla dej bara för att du råkar vara släkt med dom. Hur j*vla fint känns inte det?

Därför är vänner mer äkta.

Nu menar jag inte att man inte kan vara kompisar med folket i sin familj, förstås.

15 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vänner kan ju svika, inte familj.

inte? gå och säg det till min pappa som nyss lämnat oss för en annan.... om inte det är svika vet jag inte vad det är...
Nivå 0 · Nykomling

Jag gillar min bror.

Jag har en brorsa och hade en syrra. :(

Senast ändrad:

17 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Den ena e ok men en andra...

slår ja ner :evil: :evil: :evil:

Nivå 0 · Nykomling

som tur e har jag inga :P :rolleyes:

vilken tur du har <_<

Vill du vara med i diskussionen?