Hoppa till innehåll

Vad Händer?


Gäst Golden Star
 Dela

Rekommendera inlägg

- Fuska.se betalar inte tillbaka några pengar under några som helst omständigheter. Är det fel på tjänsten så kontakta oss för felsökning. Det är upptill var och en användare att hålla sig till instruktioner och regler. Vid avstängning så ersätts EJ användaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DEt e dåligt! :angry: Dt ha ju hänt med några på forumet att man får en varning när man inte ens örkänar dt! <_< :angry:

Örkänar?

Vad är det? :blink:

 

Ska det vara förtjänar?

 

Självklart kan man få en varning för något som andra användare bryter mot mycket ofta, beroende på vilken mod som bedömer det hela.

 

Men har man fått 5 varningar förtjänar man att stängas av.

Man har fått sina chanser, utan att utnyttja dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, jag menar inte dt.. <_< Men om man har betalat för fuskavip en gång, kan dt ju inte gå förlorad om man blir avstängd samtidigt. :huh: :bah:

Nä det tror jag inte, man blir nog avstängd under en viss tid och allt man har blir liksom "vilande". Misstänker jag..... :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(# 21 @ 08/12-2004 15:16:50)

DEt e dåligt! :angry: Dt ha ju hänt med några på forumet att man får en varning när man inte ens örkänar dt! <_<  :angry:

Örkänar?

Vad är det?

 

Ska det vara förtjänar?

 

Självklart kan man få en varning för något som andra användare bryter mot mycket ofta, beroende på vilken mod som bedömer det hela.

 

Men har man fått 5 varningar förtjänar man att stängas av.

Man har fått sina chanser, utan att utnyttja dessa.

hoppsan.. :P dt ska va "förtjänar."

 

Men jag fattar vad du säger, #21, men man kan ju få en varning, som man inte äns förtjänar. O vad händer då da? :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Mic_93 @ 13/12-2004 16:39:17)

vad händer om man blir avstängd när man har fuskavip? ;)

Fråga admin! Jag tror att man blir avstängd :(

Men om man har 10.000 FM så kan men ta bort EN varning.

Har man 4 varningar, 10000p och vill köpa bort en varning ska man göra det direkt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...