admin Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 - Fuska.se betalar inte tillbaka några pengar under några som helst omständigheter. Är det fel på tjänsten så kontakta oss för felsökning. Det är upptill var och en användare att hålla sig till instruktioner och regler. Vid avstängning så ersätts EJ användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 DEt e dåligt! :angry: Dt ha ju hänt med några på forumet att man får en varning när man inte ens örkänar dt! <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 DEt e dåligt! :angry: Dt ha ju hänt med några på forumet att man får en varning när man inte ens örkänar dt! <_< :angry: Örkänar?Vad är det? :blink: Ska det vara förtjänar? Självklart kan man få en varning för något som andra användare bryter mot mycket ofta, beroende på vilken mod som bedömer det hela. Men har man fått 5 varningar förtjänar man att stängas av. Man har fått sina chanser, utan att utnyttja dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (redigerat) Ja... lyssna på den smarta #21.. ni kan lära er några saker från han.. det e klart att man inte ska få tillbaka pengarna.. det vore ju helt knäppt. Redigerat 8 December 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Alltså, jag menar inte dt.. <_< Men om man har betalat för fuskavip en gång, kan dt ju inte gå förlorad om man blir avstängd samtidigt. :huh: :bah: Nä det tror jag inte, man blir nog avstängd under en viss tid och allt man har blir liksom "vilande". Misstänker jag..... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 det är ditt fel, inte admins fel att du fick domdära varningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (# 21 @ 08/12-2004 15:16:50) DEt e dåligt! :angry: Dt ha ju hänt med några på forumet att man får en varning när man inte ens örkänar dt! <_< :angry: Örkänar? Vad är det? Ska det vara förtjänar? Självklart kan man få en varning för något som andra användare bryter mot mycket ofta, beroende på vilken mod som bedömer det hela. Men har man fått 5 varningar förtjänar man att stängas av. Man har fått sina chanser, utan att utnyttja dessa. hoppsan.. :P dt ska va "förtjänar." Men jag fattar vad du säger, #21, men man kan ju få en varning, som man inte äns förtjänar. O vad händer då da? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 men jag tror inte moderatorerna tänker: "hoppsan jag råkade ge honom en varning.. bäst jag stänger av han" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 vad händer om man blir avstängd när man har fuskavip? ;) Fråga admin! Jag tror att man blir avstängd :( Men om man har 10.000 FM så kan men ta bort EN varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (Mic_93 @ 13/12-2004 16:39:17) vad händer om man blir avstängd när man har fuskavip? ;) Fråga admin! Jag tror att man blir avstängd :( Men om man har 10.000 FM så kan men ta bort EN varning. Har man 4 varningar, 10000p och vill köpa bort en varning ska man göra det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenGool Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Asså man ska ju inte va typ "permanent medlem"för att man har fuska vip. Om man bryter mot reglerna och blir avstängd e det för man bettet sig illa det kan ju inte stoppa som man är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.