💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Konsollen

187 svar · startad

↗ till inlägget

Ehm, jag tycker om alla de 3 konsollerna lika mycket.. ;S.. Sluta bråka grabbar, alla får väl spela vad de tycker om mest.

Jag bråkar inte, jag bara tilllägde vad jag ville i konversationen mellan dig o Wapor. Jag tror inte att det är många över 13 år som gillar att spela Mario eller andra såna spel..
29 Apr 2005
Bambi

Lol. I princip hela min klass har ingenting emot att spela mario.. -.- Och jag är snart 15 år.

Jag ÄR 15 år o det finns flera klasser där nördar spelar Mario o såna spel, men om ni vill spela sånt så gör det..Slösa tiden bara..

http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif

4 May 2005

ps2

6 May 2005

Jag spelar också mario. Min kompis också och vi är snart 16år. Mario är inget dåligt spel det ska du veta. Jag skulle inte dra mig för att lira Mario bros på 8-bitars igen men jag vet inte var sladdarna är till konsollen.

jag ville bara påpeka att pc inte är någon konsol >.<

11 May 2005
↗ till inlägget

Jag spelar också mario. Min kompis också och vi är snart 16år. Mario är inget dåligt spel det ska du veta. Jag skulle inte dra mig för att lira Mario bros på 8-bitars igen men jag vet inte var sladdarna är till konsollen.

Alla har ju olika smak. :visslar:
20 May 2005
↗ till inlägget

bästa konsoler är ps och xbox
↗ till inlägget

Jag ÄR 15 år o det finns flera klasser där nördar spelar Mario o såna spel, men om ni vill spela sånt så gör det..Slösa tiden bara..

Att spela spel med massa blod för hjärndöda människor är alltså inte att slösa tid?

Varför spelar du spel om du tycker att det är att slösa tid? Vad gör du här då?

Alla som tycker att Mario spelen är töntiga borde fundera över varför ni spelar spel! För att skjuta massa gubbar blodiga?

Bambi
↗ till inlägget

Precis, där sa du det. Så sluta kalla de som spelar mario för nördar.

Gamecube

21 May 2005
↗ till inlägget

Hehe..jaja.. :P

Men att några gubbar hoppar omkring o åker med bilar som ser ut som tunnor, är lite konstigt.. ;) :P

Bambi

Att springa runt i en stor stad och döda allt man ser är väl också ganska konstigt? (GTA).

22 May 2005

Jaa..Kanske.. :P

Ja, du har rätt, ska sluta.. :P

Förlåt.

29 May 2005

Jag är så förbannat trött på alla dessa som kallar gc-spelen för barnspel. Vad ska man göra med er. När man påpekar att det finns gott om spel som definitivt inte är avsedda för barn till gc så blir ni tysta, hittar på nåt nytt skitargument som vanligen inkluderar mohaha och xbox bäst. Och vad fick steezy luft från för några sidor sen, bara småskitar här. Och ni andra som också säger så, ni har kanske inte tänkt på att ni också är här och alltså räknas som småskitar. Förövrigt har jag märkt att mer än hälften av de som säger så är typ 8 år gamla (att döma av hur dom skriver).

6 Jun 2005

Jag tycker GC är bäst. Mitt Xbox bara dammar på något ställe :P

23 Jun 2005

Pc GBA och Playstation 2!

Playstation 2 LÄTT!! :D

Fuska.se håller på att utvecklas till ett mini-gamecube-fanboys-samhälle.

dock röstar jag för xbox. fanns inget alternativ för mig.

24 Jun 2005

Asså hellre Nintendo fanboys än dessa jäkla Sony fanboys!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in