Hoppa till innehåll

Bästa Konsollen


Gäst Golden Star
 Dela

vilken e den bästa konsollen?  

167 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 187
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

Haha det är ju för att de är så populära ;]

Där fick du mig.. ^_^ Men jag har en vänn som har GC o säger samma sak, hur kan du förklara dt? :P

 

Verkar som om det är många småskitar här eftersom dom flesta röstar på GameCube.

 

Ja, för några månaders sen fanns dt en omröstnig på forumet, över hur gamal man e, o de flesta e mellan 10-12.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Manga Master @ 10/12-2004 20:03:45)

NES

Nes och Znes :P

SNES heter det!

 

Nessen och ni andra som pratar om handkontroller till GC som lätt går sönder, vad tror ni det beror på att de som är i butiken går sönder? att folk inte är försiktiga. Alltså, man ska ju inte behöva vara försiktig, men de flesta som provspelar i butiker är ganska våldsamma, de men har hemma förstör man inte eftersom man faktiskt har betalat för dom.(inte riktat till dig Nessen, men du var med i diskussionen, och var tvungen att ha ett namn)

Redigerat av Ozoon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, inte skulle jag sitta och knappa sönder en kontroll hemma då jag själv får betala för en ny. Sen vissa som har dåligt temprament kanske spelar i butikerna, och visst, det kanske är lättare att få sönder en GC kontroll, men då beror det väl på att man försöker få sönder och inte råkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(NesseN @ 10/12-2004 21:02:34)

Verkar som om det är många småskitar här eftersom dom flesta röstar på GameCube. :rolleyes:

Haha kallar du dig stor skit då? Lilla 92a.

Golden Star: Mina handkontroller har det aldrig varit problem med.

Ja, men min vän har haft samma problem, o dt e hans egen o han har inte så hög temeratur. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...