Gäst data-typen Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Den kan vara lite ful men här kommer den Piss i sängen och ha det bra, jag sitter lite och funderar. Varmt om skjärten som en solig sommardag, jag kanske kissar lite mera. Tjo littan lej, tjo littan lej, kasta inte koskit på mig, tjo littan lej, tjo littan lej, annars kastar jag tillbaka...............kakka :visslar: ordlista för finladndsvenska ord piss=kiss kakka=bajs Citera
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 därför att jag har hört den förut.. iaf första versen eller vad man ska säga.. Citera
Gäst data-typen Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 VA???????????? ingen som jag känner har hört den Citera
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 jag lovar jag har hört den och eftersom att du är tio och jag är 15 och jag hörde den då jag var -5 så tror inte jag att du kom på den Citera
Gäst data-typen Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 höde du fed finadsvenska ord??? Citera
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 den där som du skrev är lite annorlunda men inte så mycket Citera
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Piss i sängen och ha det bra, jag sitter lite och funderar. Varmt om skjärten som en solig sommardag, jag kanske kissar lite mera. Kiss i sängen å ha de bra.. sitta lite å fundera. Varm om stjärten som en sommardag, jag tror jag kissar lite mera.. så gick den Citera
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 ..... jaha.... fin... något barnslig kanske... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.