Gäst kaktusmaster91 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Tja :huh: Är det någon som kan hjälpa mig med Dawn of war fusk B) Jag får en masa fusk men jag får aldrig i gong dom :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Varför fuska på ett sådant enkelt (och underbart) spel? Man är ju Space Marine och dom krossar alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag har kört dom men jag förlorar alltid :meddum: Hur får dom t.ex. mer popelastion så man kan byga mer gubar..... Fast orks är roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 (redigerat) nee, snart kommer du väl och säger att Elders äger? (som för den delen suger) Man behöver inte så många gubbar som Space Marine, det e bara att ta upp till 16 med space marines och resten byggare.. så tar man fullt med dreadnoughts så äger du garanterat fienden. [EDIT] Efter ungefär 3 sekunders googlande: http://www.actiontrip.com/cheats/warhammer...dawnofwar.phtml <_< Redigerat 7 December 2004 av Marijuana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Nja.... Jag har unge fär gort så förut men för lorat :meddum: Jag har åkså jort så jag har haft 100 popelastion med spec marine :student: Men jag mins inte hur jag gjorde :meddum: :evil: Och eldar suger arsel på spelet förutom avtar deras gud :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 är det någon som kan hjälpa mig!!!!!!!da!!!!!!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 E du dum eller? Jag gav dej denna länk: http://www.actiontrip.com/cheats/warhammer...dawnofwar.phtml men så fortsätter du att fråga <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Förlåt :( I nte så bra på engilska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 En liten fråga :huh: Varför kan man inte vara imperial gards :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Fusk behövs ju inte. o_O Och... Space Orcs äger alla. o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 d e ju lätt att vinna, använder inte fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 däger ju det, det är bara lamt att fuska på ett så enkelt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.