Gäst kaktusmaster91 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jaha :huh: Är det så lätt som ni säger :huh: + orks äger mycket lite :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag kollade på sidan mend funka inte på min sega dator så schika dom j*vla fusken :angry: jag e på sista campaign och jag har nästan vunnit men dom j*vla chaos bygger massor med baser och tar exakt allastrategic points och jag ska utplåna alla??? GE MIG FUSK :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag har kört dom men jag förlorar alltid :meddum: Hur får dom t.ex. mer popelastion så man kan byga mer gubar..... Fast orks är roligare :D alla som inte vet d e dumma kolla bara på stronghold och tryck på bilden med en grå spacemarine :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 1. måste du ha smilies i varenda mening..? 2. (till er andra) Varför itne fråga om fusk på en sida som heter FUSKa.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 1. måste du ha smilies i varenda mening..? 2. (till er andra) Varför itne fråga om fusk på en sida som heter FUSKa.se? 1:ja :P 2:DOM FUNKAR INTE :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 varför tror du att man frågar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 wow.. Dubbel-Post mästaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 det vet jag ju :bah: men det går bara att ha typ 100 soldat poeng :bah: jag menar så man får runt 1000 pong :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Finns folk so helt enkelt inte fattar...hata sådana.. http://www.actiontrip.com/rei/dl2.phtml?ur...h40kdowtrn3.zip Om du mot förmodan inte fattar så kan du ta dej där solen inte skiner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Varför fuska på ett sådant enkelt (och underbart) spel? Man är ju Space Marine och dom krossar alla! alla tycker inte att det är ett enkellt spel :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.