Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops:

alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar..

Skrivet
är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops:

alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar..

Ja det är bra det. Det är hur många som helst som inte verkar göra det.
Skrivet

jag såg det där fusket på Zelda när man kan ha Pistol....det funkar inte..detsamma med det där konstiga svärdet man får i temina field om man dödar alla geléklumpar.. det funkar inte heller

Skrivet
jag såg det där fusket på Zelda när man kan ha Pistol....det funkar inte..detsamma med det där konstiga svärdet man får i temina field om man dödar alla geléklumpar.. det funkar inte heller
Nej, man märker ju det. Kan man inte förklara Golden Eye-fusket bättre så att jag och den som inte förstår fattar.
Skrivet

jaha...står det tex "A + L" då ska du trycka de samtidigt...står det A+B C-ner + Z då ska du först trycka A+B samtidigt och DIREKT efter C-ner + Z samtidigt..sen fortsätter du tills det tar slut..

Skrivet
jaha...står det tex "A + L" då ska du trycka de samtidigt...står det A+B C-ner + Z då ska du först trycka A+B samtidigt och DIREKT efter C-ner + Z samtidigt..sen fortsätter du tills det tar slut..
Jaha??? Okej??? Men det är ju hur krångligt som helst.
  • Skapa ny...