tabbeabbe Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 nej, det är dom inte.. Det har vi ingen möjlighet att kolla och därför ska de tas med en nypa salt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops: alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops: alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar.. Ja det är bra det. Det är hur många som helst som inte verkar göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag såg det där fusket på Zelda när man kan ha Pistol....det funkar inte..detsamma med det där konstiga svärdet man får i temina field om man dödar alla geléklumpar.. det funkar inte heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag såg det där fusket på Zelda när man kan ha Pistol....det funkar inte..detsamma med det där konstiga svärdet man får i temina field om man dödar alla geléklumpar.. det funkar inte heller Nej, man märker ju det. Kan man inte förklara Golden Eye-fusket bättre så att jag och den som inte förstår fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 vilka golden eye fusk?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Du vet det där med L+R+C-vänster och så vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jaha...står det tex "A + L" då ska du trycka de samtidigt...står det A+B C-ner + Z då ska du först trycka A+B samtidigt och DIREKT efter C-ner + Z samtidigt..sen fortsätter du tills det tar slut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jaha...står det tex "A + L" då ska du trycka de samtidigt...står det A+B C-ner + Z då ska du först trycka A+B samtidigt och DIREKT efter C-ner + Z samtidigt..sen fortsätter du tills det tar slut.. Jaha??? Okej??? Men det är ju hur krångligt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej..inte när man har lärt sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej..inte när man har lärt sig Jaja, men jag fuskar ändå inte på det sättet. Jag vill helst få koderna med min egen hjärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg