Hoppa till innehåll

Zelda Tww

Sanna1985

Rekommendera inlägg

Efter man har varit under vattnet och pratat med den där kungen, så ska man ju försöka komma in i två tempel, ett är wind-temple och så är det ett till... Ingångarna är ju på två öar, den ena är det en vind som blåser och den andra är det ett stort stenansikte i vägen. Hur ska man göra för att komma in i dom? Tack på förhand för ett bra svar! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:evil: Du ska skjuta ner en sån där sak i en tornado då lär han dig en låt.sen använd den och teleportera sig nära forsaken fortres. sen åkeer du till en ö vid forest heven finns hjälp på fuska.se gå in på gamecube sen fusk så vet du var jag menar. skjut eld pil på varg huvet av is gå in i detoch hämta iron boots sen åk till vulcanen jag tror den ligger norr om rooster island. skjut is pil pålavan som spruttar upp gå in och hämta power braclets.

:medieval: Det borde ju gå!!!!!

:evil: :medieval: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:evil: Du ska skjuta ner en sån där sak i en tornado då lär han dig en låt.sen använd den och teleportera sig nära forsaken fortres. sen åkeer du till en ö vid forest heven finns hjälp på fuska.se gå in på gamecube sen fusk så vet du var jag menar. skjut eld pil på varg huvet av is gå in i detoch hämta iron boots sen åk till vulcanen jag tror den ligger norr om rooster island. skjut is pil pålavan som spruttar upp gå in och hämta power braclets.

:medieval: Det borde ju gå!!!!!

:evil: :medieval: :evil:

Jag kan inte skjuta eld eller ispilar, hur får man dom? Och jag fattar fortfarande inte hur man kommer in i templen? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

du ska göra precis som sanna säger och skjuta ner han i cyklonen(den största virvelvinden) då lär han dig en sång som du kan använda för att teleportera runt dig bland öarna.

åk till "mother and child isle" med virvelvinden.

där träffar du älvdrottningen som lär dig skjuta eld/is-pilar.

åk sedan till "ice-ring lake" eller vulkanen (den som står mitt ute i havet på västra sidan av sjökortet).

skjut sedan en eld/is-pil in i "ice ring lake" eller den där vulkanen.

då kommer de att kylas ned eller smälta i ca 4 min.

inne i de hittar du järnskor/"power bracelets" (beroende på vilken ö du är på)

använd de för att komma in i templen.

p.s. du ska skjuta ner han i virvelvinden med pilar d.s.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska göra precis som sanna säger och skjuta ner han i cyklonen(den största virvelvinden) då lär han dig en sång som du kan använda för att teleportera runt dig bland öarna.

åk sedan till "ice-ring lake" eller vulkanen (den som står mitt ute i havet på västra sidan av sjökortet).

Jag har fått eld och ispilar nu, men jag kan inte hitta ice ring lake eller vulkanen, exakt var ligger dom?? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Sanna1985 @ 16/12-2004 10:09:18)

Jag har fått eld och ispilar nu, men jag kan inte hitta ice ring lake eller vulkanen, exakt var ligger dom?? ;)

Jo förresten, vulkanen har jag hittat nu, men jag kan fortfarande inte hitta ice ring lake. Är det ingen som kan säga vart den ligger??? :cry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...