susanne Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 :meddum: Jag har precis skaffat mig gta sa och det står att det går att spela 2 player men hur gör man för att man ska kunna det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 utan för flickvänens hus där är det två gubbar utanför dörren om du kommit så långt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Om du köper den officiella strategi guiden till San Andreas, kan man se exakt alla 2 player ställen.. Men om du inte vill göra det, kan jag ju avslöja att det finns 2 player möjligheter vid rampages (En symbol i form av två dödskallar). Utanför alla flickvänners hus har man möjlighet till fri omkring strövning, och det är riktigt sköj :) Finns även 2 player uppdrag där man åker motorcykel, 1 player kör, och 2 player skjuter, kul det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Jag kan sjuttsingen inte hitta dessa döskallar som du pratar om...... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Kanske för att du inte har tagit dej tid att leta? Finns en i chinatown, San Fierro.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 (redigerat) Kanske för att du inte har tagit dej tid att leta? Finns en i chinatown, San Fierro..Inte tagit mig TID???? TID är det enda jag har tagit mig f*n.............. Men du?! Tack ändå för tipset!! :visslar: Redigerat 9 December 2004 av susanne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Dt finns en vid polis stationen i Los Santos centrum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Det finns riktiga änglar här inne faktiskt! *Ler* :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Ja, jag e bra på att beskriva. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Mmm...dom bor ju uppe i den gyllene stjärnhimlen oxå! :rolleyes: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Kartahttp://www.gtasajten.com/forum/html/emoticons/wink.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Dt var en bra karta, men den e för stor så jag kan inte skriva ut den. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg