Tyrael Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Vilken Klass, ras, sida, Jobb o.s.v. ska ni ha (om ni nu köpt spelet)? Själv tänkte jag vara: Human - Paladin Alliance - Blacksmithing och Mining skills. Jag tror att detta kommer att bli det största spelet genom tiderna som Blizzard någonsin kommer att släppa, har släppt. Jag spelade mycket closed beta när det fanns så har ni frågor kan ni alltid ta upp dom med mig eller bara diskutera lite allmänt om spelet i denna tråd :) På återseende /Soul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Tänkte köra: Undead - Mage Horde(såklart) - Herbalism och Alchemy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Troll - Priest Horde - Herbalism och Alchemy (Hadde det i Closed Beta också x_x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Dwarf paladin med mining och blacksmitging. precis som jag körde i Betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Har aldrig spelat det.. men om de finns Elf's så tar ja de lätt o horde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Har aldrig spelat det.. men om de finns Elf's så tar ja de lätt o horde.. Night elfs kan bara vara Alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 LOL för alla dom som vill (tror jag) kan ni prova att signa upp på denna länk---> http://Beta.wow-europe.com jag provade bara det att när man tryckt vidare är sidan på koreanska. Det suger :( Btw tja chain :D (Illidan) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 jag bara undrar 1. laggar det mycket med 56k modem för det är vad jag skulle kör med? 2. kostar det ca 100 kr i månaden eller? 3. om det kostar för mycket har den en svår rival och det är: Guild wars.ja men där går det inte med 56k modem jag satt i över en timme och väntade på att det skulle starta. 4. jag skulle vara night elf-hunter och arbete vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 sorry dubbel inlägg! om ni kan köpa tidningen : PCGAMINGWORLD 11/11 så får ni en förhands titt på Guild wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Svar 1. Ja, det kommer att lagga med ett 56k modem Svar 2. Det kommer kosta 120-140:-/Månad Vet ej vad Guild Wars men kan ju alltid tanka det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Guild wars är ungefär som WoW fast utan månadskostnad. Själv tycker jag att GW verkar mer lovande eftersom det inte kostar i månaden och är snyggare och jag tycker att det är roligare. Har spelat båda BETA så jag vet hur dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 jag bara undrar 1. laggar det mycket med 56k modem för det är vad jag skulle kör med? 2. kostar det ca 100 kr i månaden eller? 3. om det kostar för mycket har den en svår rival och det är: Guild wars.ja men där går det inte med 56k modem jag satt i över en timme och väntade på att det skulle starta. 4. jag skulle vara night elf-hunter och arbete vet ej. 56k... dags att uppgradera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.