FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag kan inte komma in på upl.mine.nu nu, inte heller se bilder som laddats upp där! :( Vet någon varför? Ändrat: Kunde inte använda URL-taggarna, webben slutar aldrig att förvåna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag kommer inte heller in där de måste nog göra något med sin server eller vad tror dU? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ja, men jag måste ladda upp avatarer! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jo det måste jag med för jag har ett par på g och det går inte varför?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag vet inte, men vi får nog sluta Chatta lite nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 men jag har en fråga som jag tror att alla som har det här kan man göra något mer än att bara lägga upp bilder för jag har bara provat det och ta mina bilder ifrån mitt "arkiv", men kan man göra något mer med det än att bara lägga upp bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ni kan ju ladda upp här: http://www.grendosa.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Pokemon, men då har jag hört att det kan bli länkar till snusk ibland, och upl.mine.nu funkar för övrigt utmärkt, en fördel är att man kan ladda upp 3 bilder i taget! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ni kan ju ladda upp här: http://www.grendosa.com/ Jag såg en kille som laddade upp en bild där och det vart bara naken bilder av hela skiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Vad e d för sidor för om ni menar att man laddar upp bilder på nätet så tror jag att d e en uppladnings sida men jag vet inte om jag har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Helt rätt, du kan ladda upp bilder på dom sidorna! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Helt rätt, du kan ladda upp bilder på dom sidorna! :D Går det att ladda upp hur stora och hur många bilder spm helst eller är d någon gräns för hur många man kan ladda upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg