The Moose Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Själv ska man på Halo 2 LAN på fredag.Detta blir mitt första LAN krig på Halo 2.Kommer att bli ruskigt roligt.Har ni själv gjort något LAN än med Halo 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrRiGht Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 nej, det e väll rätt onödigt med tanke på xbox live... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Men detta blir även roligt med att alla vänner spelar med en.Och stämningen blir roligare än att sitta själv med Xbox live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 ;) Självklart är det roligare med LAN. Jaja lycka till då :) Ps. Lite onödigt att öpnna ny tråd för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Ja kanske det.Hade trott att det skulle vara fler som berättade om sina LAN party o.s.v.Men jag frågar ju faktiskt om ni själv gjort det någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Jojo men det är rätt ointrisant. Men okej jag ska berätta om när jag var på ett litet lan för några dagar sen. Vi startade en fredag och slutade på natten till måndagen, men däremmelan så satt vi för det mesta o lira capture the flag hade görkul, men jag var nog den som höll mig vaken längst slumrade till i 2 timmar typ, då roade dom andra sig med att lägga tandkräm i munnen på mig. Sedan klassade jag dom andra rätt stort. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Har aldrig gjort det :cry:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Jojo men det är rätt ointrisant. Men okej jag ska berätta om när jag var på ett litet lan för några dagar sen. Vi startade en fredag och slutade på natten till måndagen, men däremmelan så satt vi för det mesta o lira capture the flag hade görkul, men jag var nog den som höll mig vaken längst slumrade till i 2 timmar typ, då roade dom andra sig med att lägga tandkräm i munnen på mig. Sedan klassade jag dom andra rätt stort. :) Hehe verkade som ni hade kul iallafall.Och det är det som är det viktigaste! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (The Moose @ 13/12-2004 22:12:25) Jojo men det är rätt ointrisant. Men okej jag ska berätta om när jag var på ett litet lan för några dagar sen. Vi startade en fredag och slutade på natten till måndagen, men däremmelan så satt vi för det mesta o lira capture the flag hade görkul, men jag var nog den som höll mig vaken längst slumrade till i 2 timmar typ, då roade dom andra sig med att lägga tandkräm i munnen på mig. Sedan klassade jag dom andra rätt stort. :) Hehe verkade som ni hade kul iallafall.Och det är det som är det viktigaste! Ja det var görkul bortsett från tandkrämen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Hehe ja sånt småspratt kan vara irriterande.Hur gick matchen när ni spelade då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Hehe ja sånt småspratt kan vara irriterande.Hur gick matchen när ni spelade då? Kommer inte ihåg resultatet men jag kommer ihåg att jag blev 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Då kom du ju ihåg den bästa delen av resultatet.Ditt resultat :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg