LuddE Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag undrar hur ni stänger av era gamecube. Jag stänger först av det på power knappen sen tar jag ut skivan , i instruktions boken står det att man ska ta ut skivan och sen stänga av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag slår av och tar ut skivan sen !!! ....vet ej om det är rätt sätt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 de e rät man ska öpna gamecubet å ta ut skivan se trycka på powerknapen varför jo annars gör man repor på skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 varför gör man repor på skivan de e väl ingen skillnad man tar ju ut den likadant?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ja vet inte men jag vet att det blir repor hände me mitt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg