XxXSvaNXxX Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 är det värt att köpa FM 2005?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 jag tror det absolut! Om man är en inbiten cm-spelare är det ett självklart val! Tänk alla spelare som är uppdaterade, dom har scouter i alla länder, man kan spela en massa nya cuper t.ex royal league m.m Ett ganska enkelt val! KÖP DET! Du kan ladda ner en språkpatch så det är på svenska till det på FMsverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orzoon Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Helt klart att man gör ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Måste bara fråga en sak, kan man styka mangagerna eller vad man ska kalla det? Har för mig att dom sa att man kunde det, t.ex. JAg tror inte Arsenal tar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.