Paradox Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 jag e på bana 8 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Vad vill du ha hjälp med? Jag ger inte svaret, jag ger tips. Åhhhh! Vad snäll du är! Koden på 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Sök efter morse på Google. Där finns det en översättare. Skriv av det som står i morse och när du översätter det får du ett ord som du ska dela i två delar för att få username och password. Btw, jag är på bana 13 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Sök efter morse på Google. Där finns det en översättare. Skriv av det som står i morse och när du översätter det får du ett ord som du ska dela i två delar för att få username och password. Btw, jag är på bana 13 nu. Jag fattar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (redigerat) SÄG HUR Man ska göra på fyran... ä passet/inloggingsnamnet -----.-..... eller? Redigerat 13 December 2004 av Haddi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 nej det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Ledtråd till morse grejen: yrlae edhta kasta om bokstäverna så får ni det ordet jag fick fram av en Morse translator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Ledtråd till morse grejen: yrlae edhta kasta om bokstäverna så får ni det ordet jag fick fram av en Morse translator Ord 1 - AnvändarnamnOrd 2 - Password Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Jag är på femman nu den är as svår! Kan nån ge ledtrådar? :visslar: Redigerat 14 December 2004 av Steezy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Ingen som är snäll och säger lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Okej, lösenordet är death. Användarnamnet säger jag inte. Steezy: Har du läst det dolda meddelandet? Sök på Google efter Big Bad Voodoo Daddy + det dolda meddelandet + lyrics. Där finns lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thedin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 e på 7:an o fattar itne va ja ska gö me twix pappret nån som kan hjälpa. tror ja ska skriva in i url men vet inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.