splinter_fox7 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 XBOX ÄR BÄST ERA FULA TRYNE ELLER PLASTIKOPPERERADE TUTTE!!!!! STÄNG AV MIG SÅ FATTIGT JAG LIDER AV GAMECUBE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 OCH JAG LIDER AV ER OCKSÅ JOKA PÅ DIG!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Ta det lugnt nu splinter_fox7.Jag tycker också att xbox är bra men du behöver inte kritisera gamecubeägarnas konsol.Alla kanske inte har en sån smak som du har.Alla tycker olika därför behöver du heller inte göra en så meningslös tråd om detta.Tycker du det så tycker du det.Det kan ingen ta ifrån dig.Men håll det för dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 §.1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg