Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Hej hej :) Tänkte starta en liten grejj där man ska skriva in spel och sedan fortsätta med ett annat spel som slutade på det förras bokstav. Exempel: Gauntlet Nästa spel kan då bli True Crime: Streets Of LA. Om någon skulle fastna i denna tråd får man hjälpa personer :) Vi ska försöka att inte ta samma spel 2 gånger då det kan bli väldans massa spam då :) Jag börjar väll då med kanske en ganska klurig ;) Mitt spel: SSX: Tricky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Yu-Gi-Oh! - World Championship Tournament 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 s boy. det är inte meningen att du ska skriva ett nytt spel. Du ska bara skriva ett spel! Det spelet du skriver ska någon komma på vad sista bokstaven kan vara för ett spel. Du hade H som sista Harvest Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 need for spedd underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 s boy. det är inte meningen att du ska skriva ett nytt spel. Du ska bara skriva ett spel! Det spelet du skriver ska någon komma på vad sista bokstaven kan vara för ett spel. Du hade H som sista Harvest Moon spelet heter så.. Yu-Gi-Oh World tounament 2004 så egentilgen skulle ditt spel börja på 4... Day Of Defeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Terranigma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Age of Empires Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Suikoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (redigerat) Nagano Sboy 2: Jag är ledsen för mitt lilla missförstånd. Det var jag som inte fattade, du hade rätt hela tiden :) Redigerat 12 December 2004 av Soul_Calibur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Oni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ikari Warriors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.