# 21 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Hmm... så om någon ute på gatan går runt och skjuter folk och du står utanför polistationen vad skulle du göra då? Han menade på Fuska.se vilket jag tror att du förstod. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Jag fick en varning för §1.19 en gång (vilket jag är ganska sur för,för jag har anmält miljoner gånger på andra,fast dom får ingen varning) och sen dess har jag aldrig gjort det mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (# 21 @ 12/12-2004 11:38:10) Jo, §1.19 är den som det bryts allra mest mot. Precis som redan sagts, börja anmäla istället för att leka mod. Det underlättar väldigt mycket. §1.11 är väl ändå den vanligaste? Även om man sällan varnas för den. §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 asså jag anmälär inte för nåt svär ord eller så utan jag anmäler om det är flera svär ord eller trakasserier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (# 21 @ 13/12-2004 18:20:03) Hmm... så om någon ute på gatan går runt och skjuter folk och du står utanför polistationen vad skulle du göra då? Han menade på Fuska.se vilket jag tror att du förstod. <_< Det var en bildlig liknelse, han trodde att du skulle förstå det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (henke37 @ 12/12-2004 16:12:22) Vad händer när man anmäler, kommer det i PM/Mail eller vad? Det är ett separat system, det har ingen ansluting till varken pm eller email. Hur funkar det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 men asså alla fuska moderatorer har några egna små forum eller vad man ska säga.. och en av de är ett anmäl forum där alla almälningar hamnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.