Dezen Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 (redigerat) Hjälp mej mitt Worms funkar inte min pappa tog bort det och sen när jag instalerade det igen kan man inte starta en bana bara spelet så man kan inte träna göra uppdrag eller nåt alt går utom starta banan för då ( svarar inte spelet ) så står det på aktivitetshandlaren. VAD SKA JAG GÖRA Redigerat 11 December 2004 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Inte spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Hjälp mej mitt Worms funkar inte min pappa tog bort det och sen när jag instalerade det igen kan man inte starta en bana bara spelet så man kan inte träna göra uppdrag eller nåt alt går utom starta banan för då ( svarar inte spelet ) så står det på aktivitetshandlaren. VAD SKA JAG GÖRA Tetsa starta om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag har startat om det och instaleratt om det 5 gånger nu. HELP!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 prova med att installera det på fil D eller nåt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 får inte för pappa får bara instalera det på e disken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Installerade du på e disken innan? om du installerade på C:/D: Innan så funkar väll bara spelet på C:/D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Hade problemet innan också, --> borttaget, brott mot §1.3. <-- Redigerat 16 December 2004 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Fick starta om hela datorn :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hade problemet innan också, --> borttaget, brott mot §1.3. <-- Vad gorde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Jag letade reda på en massa XP patchar och installerade en massa sånna. Sen gjorde jag något som är emot reglerna, och det ska jag inte göra om. PMa mig om du vill ha länkar till patcher och info om hur man fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.