DanniQ Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Jag hörde någonstans i forumet att det fanns Runescape 2, vilket är det? Vad är Runescape classic? Skriv gärna länkar också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Runescape 2 är den nyaste det är den som du spelar för du kände ju inte till classic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Okej, så runescape 2 är runescape.com? Finns det länk till classic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 du går bara in på runscapes hemsida, skrollar ner lite sen står det typ klassik mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 vad heter runescape 2 hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 www.runescape.com e sidan både för runescape classic och runescape 2!!^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 jag spelar bara 2'an, classic su*er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jag spelar bara 2'an, classic su*er! ja, jag fattar inte äns hur dom tycker att det e kul :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
devil0810 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Kanske för när jag joina (3 år sen) så fanns bara det o man var van vid det....... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.