Hoppa till innehåll

Ratchet And Clank 1 Guide


Gäst Svamp Bob Fyrkant
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Svamp Bob Fyrkant

Hej!!

 

jag har ratchet and clank 1 spelet till PS2, men jag kom typ as långt jag hade fått vingarna och den där röda hjälmen, och gråa hjälmen och dom båda skorna, dom där magnet skorna och typ dom där som man kan åka på rör med, men sen så råkade jag en dag bara klicka på new game på menyn istället för load game! av misstad! då klickade jag YES att jag skulle skiva över den sparade filen!!! så nu måste jag börja om spelet från hela början och jag vill inte göra de!!! kan nån ge mig en guide av spelet, asså att nån skriver hur man tar sig igenom hela spelet... den som gör de får 60 poäng :( f*n SÄGER JAG BARA!!! JAG SOM GILLADE DETTA SPEL SÅ MYCKE Å SÅ HÄNDER DETTA!!! SNÄLLA HJÄLP :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde en liknande grej. Jag sparade över en fil på 70 timmar med en fil som jag kört i 45 minuter. Jag fick ett mentalt sammanbrott och har sen den dagen aldrig rört spelet igen. Men om du verkligen vill köra så tycker jag du ska gå in på www.gamefaqs.com . Där har dem många guider till spel, visserligen på engelska, men ändå. Det är aldrig kul att förlora en save...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

okey då vet ja, ja kollar där då, men jag känner samma sak, jag vill aldrig mer se det spelet! <_< för vem f*n orkar köra om spelet som man har kämpat med i veckor! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...