Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Boxning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Cool sida Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 MAn plockar upp en plazma gun och bara går runt och slås det är as kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cxw Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 LoL! Men som sagt du ska klara ut spelet utan fusk sen kan du göra som du vill. ...1. det finns inga fusk 2. det som närmast kan kallas fusk är skulls... 3. jag blir F*N SUR PÅ ERA JÄKLA N00bs! :( i hate n00bs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 men du har ju också vart n00b nån gång elr hur.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag är n00b XD Men jag älskar halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Ta ett fordon och krocka sönder den andras fordon. Eller ställ en Wraight på en stor yta och kör så fort du kan på den och tävla om vem som gör coolast stunt ;). Riktigt roligt. [EDIT] Det går bäst med Ghost ;). Redigerat 3 November 2006 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det låter kul det med wraithen det ska jag testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 annars kan man hitta Energy Sword som sitter fast på ett tak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_rifer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Här kommer ett fusk.. I början på banan "The Arbiter" så döda alla medhjälpare, då kommer det knappt va nå fiender till hissen! = ) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Scrat_Arbiter: Alla älskar väll Halo ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 på den dära metro banan alltså tredje banan så när den feta roboten vid dom där broana så ska du hoppa när på den sen ska du försöka hoppa mellan den stpra laser kanonen och roboten så ser man in till robotens kontroll rum :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg