Wizzer Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag fick ett medelande att jag klarat spelet, men ja har bara klarat 66% av "Hela spelet avklarat" Men sen ser jag att längst ner på infopanelen så står d att ja klarat 100% av Karriärsläget..... Men vad mer kan man klara av på "Hela spelet avklarat" i såfall? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Det var konstigt jagggg har klarat 67% av spelest låst upp allting men inte fått något sånt meddelande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 exakt så hände det för mej med.... vad ska man göra sen???? hur gör man för att låsa upp allt i karriärsläget??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 16 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 D kommer nog ska du se Mighty Me....... D beror ju på om du bara kört dom tävlingarna som d står i kontraktet att du ska göra(då får man mindre procent) men som antagligen i ditt fall så har du kört lite extra banor........ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 (redigerat) Oj jag skrev och läste fel jag tyckte det stod 56% så jag skrev 57% men jag har också klarat 66% och fått ett sådant meddelande mien för min brorsa fick han inte det förens han hade klarat 76%. P.S längst ner på infopanelen är det hur mycket man har låst upp. Redigerat 20 December 2004 av Mighty Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 är Need for Speed Underground 2 roligt, har bara spelat det en gång på siba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 DEt är as roligt. har förresten klarat spelet till 100% nu :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke737 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag har en fråga jag har typ hittat några ställen som var hemliga utom 1 tror jag hur många kan man hitta .... och finns det nån karta som vissar att den finns jag skulle behöva hitta den .. vad händer om jag har 100% procent på karier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 DEt är as roligt. har förresten klarat spelet till 100% nu :) :) Hur gjorde du jag har klarar 67% men jag har låst upp allt i kariären och klarat alla race Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg