Oden Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Nej, man slipper inte träningsverk bara för att man strechar men det motverkar träningsverken! Jag strechar altid alla muskler jag har tränat efter gymet, brukar nästan aldrig ha träningsverk. 0012, gå rullband 1.5h. Kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 brukar träna ryggen, men det är mest sit-ups och sånt så kan inte stretcha+ att det brhövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Nej, man slipper inte träningsverk bara för att man strechar men det motverkar träningsverken! Jag strechar altid alla muskler jag har tränat efter gymet, brukar nästan aldrig ha träningsverk. 0012, gå rullband 1.5h. Kul? Kanske jag vill få bättre kondition plus så har jag 9.1 Km i timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Ska börja efter jul eller nåt sånt, annars har jag lite grejor här hemma jag brukar träna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag vill hålla mig i form inte som en gris ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Gymmar inte, tränar Kenjutsu istället. @_@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 en japansk kampsport.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Aikido e skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 (redigerat) Aikido är inte specielt roligt, nej... Men Kenjutsu är. xD Redigerat 20 December 2004 av Lunai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.