datavirre Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Vart finns save filerna i nfsu2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 menar du hur man sparar??i sånna fall tryck esc och sedan jump to garage sen blädrrar du fram till save B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Vart finns save filerna i nfsu2??? jag har inte spelet än men jag gissar på att de borde ligga i: "C:\Program\nfsu2\save\" ungefär, inte helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Leta upp först vart nsfu2 mappen i utforskaren ligger och sen så går du in i den och letar upp en mapp som heter save så borde du hitta vad du söker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 1. Jag menar inte hur man sparar... jag vill veta vart save filerna ligger... 2. Asså båda ni andra hade fel asså om det fanns en fil som hette save så hade jag ju inte skrivit i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 1. Jag menar inte hur man sparar... jag vill veta vart save filerna ligger... 2. Asså båda ni andra hade fel asså om det fanns en fil som hette save så hade jag ju inte skrivit i forumet. ingen har sagt nåt om en fil som heter "save". bara en mapp som heter det. save filen kan heta vad som helst. det kan vara datumet. annars vet jag att gta3 skapar en mapp i "mina dokument", kanske nfsu2 oxå gör, så kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.