pho Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 har nnån här spelat paintball. Jag gör det en gång varje helg eftersom det är asbilligt med paintball här. En gång va de en kille som blev skjuten i pungen :wacko: han blev röd i fejan och la ner på marken i typ en kvart för att det gjorde så ont.MEN SYND FÖR ER att det är asdyrt med paintball i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 SVARA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wictor 22 Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Du jag har kört det och det gör ONT att bli träffad alltså! :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 lilla fegis så ont gör det inte förutom i pungen och halsen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Har kört soft-air gun iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 det e ganska kul f;rutom att du kan bara h[lla typ 12 kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 örm.. Om du bor i USA så varför kan du skriva åäö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 örm.. Om du bor i USA så varför kan du skriva åäö? Man kan köpa svenskt tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ne jag har mac en mac os X vet ej om de funkar me pc men man ändrar en sak så på knapparna är det nån symbol typ som kolumn fast när man trycker på dom e det åäö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Har aldrig kört paintboll :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 har nnån här spelat paintball. Jag gör det en gång varje helg eftersom det är asbilligt med paintball här. En gång va de en kille som blev skjuten i pungen :wacko: han blev röd i fejan och la ner på marken i typ en kvart för att det gjorde så ont.MEN SYND FÖR ER att det är asdyrt med paintball i sverige Vad e paintball ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Första gången jag körde paintball blev jag träffad i familjelyckan ! Dock var det ganska löst så jag klara mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.