Chagi Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) någon som vill hjälpa mig jag kommer inte på någon mer trooper kan någon komma på ett vapen och färg till vapnet ta ej dom här färgerna<----länk Redigerat 15 December 2004 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 e de där en ny metroid prime eller??????? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 nej jag kommer bara på några troopers men jag har slut på ider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 det är ju onödigt, det är ju spel man ska diskutera i GCN inte konstiga ideer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Ta Dark och Light Trooper. Meroid Prime 2, ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 nej ingen dark eller light trooper man får komma på egna vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 orka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 hahaha har du kommit på plasma trooper,wave troopers,ice troppers o power troopers????????????????????????? :lol: :lol: :lol: va dålig :lol: de finns redan på MP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 ha <_< ha <_< ha <_< (ironiskt) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 okej annihilation beam trooper (über strålen i mp2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 nej nej nej inget från mp2 det är bara light och dark så långt ögat kan se (annihilation beam är är en blandning mellan light och dark beam) hitta på egna beams om ni vill!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 du blir ändå inte nöjd, så det var totalt onödigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg