Gäst Spirtual Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (Silver Star @ 18/12-2004 00:51:29) MVG Matte Modersmål (Varför MVG? Hur skriver man "Jag heter...?" ) VG Engelska Bild Hemkunskap Idrott Tyska Fysik Kemi Slöjd Svenska Musik G Biologi Geografi Samhällskunskap Religion Historia 8:ans slutbetyg... endast 5 dagar kvar tills jag får höstterminens betyget. G på det tråkigaste ämnerna xD De må vara tråkiga, men de är några av de viktigaste ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hm, ska tänka... som slutbetyg i nian tror jag att jag fick 9 MVG, ett G och resten, tror det var 7, VG. G:et var i Idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 jag hoppas verkligen att jag kan skrapa i hop 245p, det är vad som behövs för att komma in på min drömm skola (tror jag), det är väll bara o kämpa på, men jag har sänkt mej i kemi:( och der var slut betyg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Jag ligger typ på G VG i alla ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ja går bara i 6:an så ja får inga betyg jag me' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jag hoppas verkligen att jag kan skrapa i hop 245p, det är vad som behövs för att komma in på min drömm skola (tror jag), det är väll bara o kämpa på, men jag har sänkt mej i kemi:( och der var slut betyg..... Vill du komma in på NV lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 G Franska Slöjd Gympa VG Musik Matte Biologi Fysik Kemi Religion Samhällsvetenskap Historia Teknik Engelska Hemkunskap Bild Svenska MVG Geografi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (Slither @ 05/01-2005 17:41:42) jag hoppas verkligen att jag kan skrapa i hop 245p, det är vad som behövs för att komma in på min drömm skola (tror jag), det är väll bara o kämpa på, men jag har sänkt mej i kemi:( och der var slut betyg..... Vill du komma in på NV lr? Natur är inte särskilt svårt att komma in på, man klarar sej på 180 pts. Iaf där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (Jellyfish @ 05/01-2005 19:30:56) (Slither @ 05/01-2005 17:41:42) jag hoppas verkligen att jag kan skrapa i hop 245p, det är vad som behövs för att komma in på min drömm skola (tror jag), det är väll bara o kämpa på, men jag har sänkt mej i kemi:( och der var slut betyg..... Vill du komma in på NV lr? Natur är inte särskilt svårt att komma in på, man klarar sej på 180 pts. Iaf där jag bor. hos oss för tre år sen (min syrra började i NV) så behövde man bara 20pts bara för att det var så några som sökte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 G Franska Slöjd Gympa VG Musik Matte Biologi Fysik Kemi Religion Samhällsvetenskap Historia Teknik Engelska Hemkunskap Bild Svenska MVG Geografi 245p Jellyfish ;) Det är ju riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag har MVG i nästan allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag får inte Betyg förns i 8:an ( om ett Halv år :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.