Linkeeze Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 money money köp två mellan istelet man vil ju inte slösa på money Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 nej det är det inte alls det...i vissa spel (som ssbm) kan man ta kort (snapshots) medans man kör och varje kort tar tio block så gör man sånt så är det inte alls onödigt med ett "giga" kort jo det är det, vem tar snapshots, mycket onödigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jag brukar ta snapshots...när jag har tråkigt vill säga förresten glöm min uträkning den stämmer inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Ja det är sant att dom ska göra ett sådant stort minnes kort. Jovisst kan det vara onödigt men nu för tiden tar ju spelen mer och mer plats iaf vissa spel. Vi tar t.ex NHL 2004 som exempel det tar väll ca 50 block och sedan resten av all skit man sparar på den. Fast det är ju onödigt också :D Fast jag som spelar Double Dash och sparar en massa ghost är det ju en fördel eftersom 1 ghost tar 5 block ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_sp Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 kommer det så ska jag köpa det!!!!!! :gitarr: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 ja ska inte köpa de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 vad skulle det minneskortet kosta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det finns redan ett minneskort på 2043 block, fast det är datel som har tillverkat det. Nintendo har inte gjort ett sånt minneskort, jag vet inte om de ska göra det. Minneskortet kostar £19.99(cirka 250 kronor) om man beställer det från codejunkies. Jag vet inte om de minneskorten är bra , men det står 100% säkerhet på förpackningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 kansk jag vet inte men det är onödigt men 2000 blok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 det är ganska o nödigt med 2000 block om man inte har över 50 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 mm, det är väldigt onödigt jag har 250 block och har 12 spel och jag har jätte mycket block kavar, så det är helt onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Hmmm.....Ja det kanske kan vara både och med ett sånt här stort minnesblock....Spel i "framtiden" kanske kommer ta upp mycket block o då kanske det är bra med ett sånt här stort minneskort....Fast ändo det är väll lite för stort eller <_< ............. :( Hare bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg