Hoppa till innehåll

Är Det Sant?

Dennan

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

nej det är det inte alls det...i vissa spel (som ssbm) kan man ta kort (snapshots) medans man kör och varje kort tar tio block så gör man sånt så är det inte alls onödigt med ett "giga" kort

jo det är det, vem tar snapshots, mycket onödigt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är sant att dom ska göra ett sådant stort minnes kort.

Jovisst kan det vara onödigt men nu för tiden tar ju spelen mer och mer plats iaf vissa spel. Vi tar t.ex NHL 2004 som exempel det tar väll ca 50 block och sedan resten av all skit man sparar på den. Fast det är ju onödigt också :D

Fast jag som spelar Double Dash och sparar en massa ghost är det ju en fördel eftersom 1 ghost tar 5 block ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...

Det finns redan ett minneskort på 2043 block, fast det är datel som har tillverkat det. Nintendo har inte gjort ett sånt minneskort, jag vet inte om de ska göra det.

Minneskortet kostar £19.99(cirka 250 kronor) om man beställer det från codejunkies. Jag vet inte om de minneskorten är bra , men det står 100% säkerhet på förpackningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Hmmm.....Ja det kanske kan vara både och med ett sånt här stort minnesblock....Spel i "framtiden" kanske kommer ta upp mycket block o då kanske det är bra med ett sånt här stort minneskort....Fast ändo det är väll lite för stort eller <_< .............

:( Hare bra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...