countmon Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 hur får man frigimon till stan? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag tror inte det går. :( men du kan köpa grejor av den. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 20 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 vart finns han då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 du ska ta en fire digimon till islandet och göra så den svimmar där sen tar frigimon den till staden och man har honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jag har försökt men min eld digimon men han svimmar alldrig någonstans <_< jag har hört att det är vid en iglo liknande klippa men vart? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg