StoneHead Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har hört om en tävling där man kan vinna 50 valfria gratisspel tilll XBox. Man ska b la kunna tävla i Project Gotham Racing 2. 50 SPEL!! Det är ju hur många som helst. Det tar säkert 5 år att klara ut alla de spelen. Dessutom ska man kunna vinna coola XBox prylar och andra dödssköna grejer varje vecka om man vinner. PGR2 verkar också riktigt störtskönt. Tänk er att susa fram i Stockholm i 190 knyck, i en välpolerad Ferrari med 650 frustande kusar under huven. Det tycker jag är världsklass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har också hört det! Skitgrymt!! Tänk om man kunde vara med i den tävlingen alltså. 50 SPEL!! Finfina grejer. Ps: Detta är på XBox Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag har vunnit project gotham racing 2 i kanal5 jultävling=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag har vunnit project gotham racing 2 i kanal5 jultävling=) Skulle man spela eller fråga på fråger eller nåt sånt? Hur som helst "Grattis till spelet!" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 man fick andvända sin mobil och varje dag från 1:a till 24 december fick man frågor om kanal5. man fick det på sin mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 man fick andvända sin mobil och varje dag från 1:a till 24 december fick man frågor om kanal5. man fick det på sin mobil OK, gillar du spelet då? Jag tycker det är skitbra bilkänsla! Microsoft Game Studio har gjort ett mycket bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ja tycker nog att pgr,, första spelet var bättre. visst det är bättre grafig och bilegenskaper i 2an men känslan och menyerna och hela paketet är grymmare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag har hört om en tävling där man kan vinna 50 valfria gratisspel tilll XBox. Man ska b la kunna tävla i Project Gotham Racing 2. 50 SPEL!! Det är ju hur många som helst. Det tar säkert 5 år att klara ut alla de spelen. Dessutom ska man kunna vinna coola XBox prylar och andra dödssköna grejer varje vecka om man vinner. PGR2 verkar också riktigt störtskönt. Tänk er att susa fram i Stockholm i 190 knyck, i en välpolerad Ferrari med 650 frustande kusar under huven. Det tycker jag är världsklass. kan man köra i stockholm :shock: coolt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 asså..jag ska snart köpa xbox..har det inte än..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 asså..jag ska snart köpa xbox..har det inte än..=) Vann du spelet till XBox fast har inte XBox?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg