kickan Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 hej, varför fungerar inte min scarecrows song??den finns inte som en låt med dom andra och när jag ska spela :gitarr: för att få fram honom så funkar det inte.... Är scarecrows-sången den sista låten man får eller? vars får man annars den sista låten? Vars försvinner gubben som man ska ge utlimate potion åt??? Snälla hjälp mig.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 leta efter en fågelskrämma och gör sången själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 gubben man ska ge posrtion till? ingen aning vart han försvinner men du får ju en förklaring av flickan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 när du är liten så ska du till lake hylia... snacka med den fågelskrämman närm,ast sjön... skriv ner de tonerna han spelar och bli vuxen... så går du till lake hylia och pratar med fågelskrämman... då kommer han säga att han känner igen dejj!!... ta då fram flöjten och spela de noterna som du fick av honom när du var liten den andra kommer jag inte ihåg.... för jag hålle rpå med den andra varvningen av spelet och har fastnat i graveyard templet lr vad d nu e...shadow temple tror jag d hette... har fastnat vid halva templet där man måste använda lens of truth och då... DÅ SÅ HAR JAG INGEN MAGI KVAR!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 hej, varför fungerar inte min scarecrows song??den finns inte som en låt med dom andra och när jag ska spela :gitarr: för att få fram honom så funkar det inte.... Är scarecrows-sången den sista låten man får eller? vars får man annars den sista låten? Vars försvinner gubben som man ska ge utlimate potion åt??? Snälla hjälp mig.... :blink: kickan, vad är det du inte förstår, detta ska man skriva i Zelda forumet, du har ju gjort hur många trådar som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 quaked_ess köp lite grön eller blå dryck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 hej, varför fungerar inte min scarecrows song??den finns inte som en låt med dom andra och när jag ska spela :gitarr: för att få fram honom så funkar det inte.... Är scarecrows-sången den sista låten man får eller? vars får man annars den sista låten? Vars försvinner gubben som man ska ge utlimate potion åt??? Snälla hjälp mig.... :blink: scarecow låten gör man själv, den finns inte med i quest status Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Har du lärt dej den? Om du gjort det ska du lyssna på mej. På vissa ställen flyger Navi iväg och blir grön. Då ska du använda dej av sången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg