xpliT Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 (redigerat) Min favorit bana är nog Metropolis och Delta Halo på singel och Ivory Tower på Multi. Redigerat 18 December 2004 av Delfa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Min favorit bana är ju helt klart när man är en covenant och är på sin kampanj att utrota brutes.Tror att banan heter "The road too victory".Det är näst sista eller sista banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 är beskrivingnen denna: The Brutes shall pay for the blood they spilled? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Min favorit bana i Halo 1 är the library :lol: Skämta det är den tråkigaste! hmm lätt minns inget det är den man slår ut första Alien kungen man möter så mycket svärdsgubbar (min och min kompis plan) Han skjuter bossen jag vaktar från svärdsgubbar (men man får ducka ibland) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Min favoritbana är § 1.13. ;) *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg