CiR3 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Agent Apelsin är det Agent Orange som gjort en låt i motocross filmen Crusty 2000 ? för det ju samma namn fast på svenska Och varför gör alla dom Japanska Rock Freaksen så konstiga "smilies" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 1. Tror inte att det är dom. o_O 2. Vi använder dom för att vi är bäst~ *_* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 1. Okej, Jag trodde inte det heller men att fråga skadar inte 2. okej men kan nån av er skriva vad alla betyder så att en dum hårdrockare som undertecknad fattar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Du får nog komma på vad dom betyder själv. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jahaja ännu mer arbete till den dumma hårdrockaren :angry: ( :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Hum... Jag tror nog att det skulle bli för mycket att skriva ner, så det är bättre att komma på det själv. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Agent Orange och Agent Apelsin är inte samma band.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Nej, vi vet. >.> Back on topic than. Agent Apelsin måste släppa album snart! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Nej, vi vet. >.> Back on topic than. Agent Apelsin måste släppa album snart! >.< eftersom att ni inte skrev om ni visste hur skulle jag då kunna veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Agent Apelsin är det Agent Orange som gjort en låt i motocross filmen Crusty 2000 ? för det ju samma namn fast på svenska 1. Tror inte att det är dom. o_O Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 1. Tror inte att det är dom. o_O tror.. tror.. tror... TROR!!! just det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Sluta spamma i min tråd. Back on topic. Agent Apelsin kick ass! >.< Redigerat 30 December 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.