shacti Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 har kommit till metroid prime och klarat av phase1 men sen när man möter hans "true form" så försvinner han efter att han släppt ut sin pöl med phazon. jag har provat att använda x-ray visor men kan ändå inte få syn på honom...precis innan jag dog provade jag att använda thermal visor och såg honom då tydligt så nu undrar jag vilket som är bäst?
pollenallergi Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Det är olika från tillfälle, ibland är han bara synlig med X-ray, ibland med Thermal Vision. Du vet förmodligen hur man skadar honom va?
shacti Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Skrivet 22 December 2004 Det är olika från tillfälle, ibland är han bara synlig med X-ray, ibland med Thermal Vision. Du vet förmodligen hur man skadar honom va? klart jag vet det...det får man ju reda på när man scannar honom. man ställer sig i pölen med phzon och pangar på. bra förresten att phzon beam är ett automat vapen. aja märkte de ni sa om olika visors. har klarat honom nu men fick bara 85% i items och scans missade några bossar tror jag....
Matski Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Det underlättar kanske men han syns i denna ordning: Normal visor, X-Ray visor, Thermal visor hela tiden så vitt jag vet. (Inte för att skryta men jag har fått 100% på Normal :) ) Redigerat 22 December 2004 av Halo 4
Rekommendera inlägg