Daniel_h Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jag vill vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 hmm hur tråkigt kan det vara för f*n! här frågar man om hjälp inte om nån vill vara med i en klan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 hmm hur tråkigt kan det vara för f*n! här frågar man om hjälp inte om nån vill vara med i en klan!! jo, det kan man ju visst får göra <_< ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 hum, skall du fixa en klan. Så finns det 4 saker du skall göra: 1. Fixa mIRC kanal 2. Försöka fixa hemsida och kanske (om möjligt) server 3. Leta tryouts 4. Börja spela i r60 eller CB Gjorde jag, och det gick jävligt bra :D ...tills jag tröttna på cs mIRC behövs inte det är bara en chatt kanal för klanen.mIRC är ett chatt men mest känt för counter-strike kanaler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) hmm hur tråkigt kan det vara för f*n! här frågar man om hjälp inte om nån vill vara med i en klan!!Du ska inte lära alla som har vart medlem 2003-2004 du är ju bara nybörjare Redigerat 6 Januari 2005 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 får man vara med i klanen eller vem är det som ska skapa en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Xaber du kan gärna skapa med mig en klan jag har redan planer om en jag och du kan vara admin för klanen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (0012 @ 06/01-2005 12:55:10) hum, skall du fixa en klan. Så finns det 4 saker du skall göra: 1. Fixa mIRC kanal 2. Försöka fixa hemsida och kanske (om möjligt) server 3. Leta tryouts 4. Börja spela i r60 eller CB Gjorde jag, och det gick jävligt bra :D ...tills jag tröttna på cs mIRC behövs inte det är bara en chatt kanal för klanen.mIRC är ett chatt men mest känt för counter-strike kanaler. då e det bättre att ha en vent-server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Asså jag tänker skapa en egen klan nån som hänger med jag har klan server och hemsida håller jag på mee ;) skicka PM den som är intresserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Ja e me i en engelsk klan som heter HiddenLeaf o taggen e [H-L].... Just nu har jag formaterat om datorn o internet e felinstallerat, så typ var 30:e sekund så stängs internet av, sen måste jag sätta på d igen.. När det är fixat ger jag er länken till sidan, så ska ni få se på nåra riktiga CS-spelare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 ehhrm.. http://www.fragbite.com kanske?? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo2 4ever Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 jag vill vara med i en klan län Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg