Gaby Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 ;) Hjälp! Jag har fastnat! Jag har fastnat precis när man kommit upp för trappan! Jag vet inte hur/ jag ska göra! :huh: PS hur kommer man in i barnensrum (tror att det är det) & hur öppnar man löndörren med ett prortrett med en man på!? DS :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_91 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Sry att jag inte kan det, men du har inte tankat det och kan skicka via ftp eller så för jag har inte det jag söker efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 vilket greveholm 1?2?3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_91 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 finns det flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaby Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 2an har ingen trapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Har tyvärr inte kört 2an men om det är 1an kan jag hjälpa dig. :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Trappa...lönndörr...barnrum...nej, det måste vara 1:an. Och om du beskriver bättre så kan jag hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) JAG kan hjälpa dig! :huh: -_- ^_^ Redigerat 19 December 2004 av kokosbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaby Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 :D Ajaa... Tack för att ni försökte hjälpa mig! Men nu behövs det inte! Jag har klarat det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.